GR 39
Carrerada Reial de la Mesta
(Andalusia i Extremadura)

MAPA GENERAL

Definició:
Aquesta carrerada s'ha recuperat, en la major part del seu traçat original, amb la senyalització d'aquest sender. Alguns trams primitius s'han evitat per estar intransitables.

Itinerari:
L'itinerari per Andalusia està definit per un magnífic paisatge de devesa, conreus de cereals, boscos d'aprofitament cinegètic i nombrosos rius i torrents amb la seva típica vegetació de ribera. Una constant es repeteix en tot el recorregut, l'harmonia entre el medi i l'aprofitament humà; coexistint l'agricultura i l'explotació ramadera. El recorregut, de 112 km, és el següent: ermita Verge de Veredas, El Guijo, El Viso, Hinojosa del Duque, La Granjuela, Fuente Obejuna i La Coronada (Córdoba).

El recorregut per Extremadura està per concretar


[ Principal | Senderisme | Senders de Catalunya|Península ibèrica|Senders d'Europa|Rutes temàtiques  |Guies Senders |Altres Publicacions |Refugis de Catalunya|Barnatresc| Enllaços | Notícies | Enquesta | Bústia ]

Copyright © 1999 Catalana de Senderisme